• some image Radio SK

  • some image Jerry's Tales

  • some image Kombinat Podcastowy

  • some image Karpiowy Podcast

12/13/2014

Nawiedzony Podcast #7 Opowieści Grozy

W siódmym tygodniu nagrywania Szymas postanowił sięgnąć po dotychczas nieobecne w Nawiedzonym Podcaście medium, a mianowicie po komiks. Padło akurat na "Opowieści grozy" Carlossa Trillo i Eduardo Risso, czyli na 11 mrocznych historii nawiązujących formą i stylistyką do publikacji wydawnictwa EC Comics.

Plik mp3 do pobrania (13 min 54 sek)

1 komentarz:

  1. Gdzieś kiedyś ten komiks widziałem i planowałem wtedy kupić ale kompletnie mi to z głowy wywiało. Jak zobaczyłem graficzkę do podcastu to zupełnie zapomniałem, że to już kiedyś widziałem i zdziwiłem się, że coś takiego u nas wyszło i cholernie się podjarałem... i myślę, że sobie mimo wszystko kupię choć raczej nie zachęcasz. A twist z pierwszej opowieści mocno w moich klimatach, będzie mi się podobać :-)

    OdpowiedzUsuń