• some image Radio SK

  • some image Jerry's Tales

  • some image Kombinat Podcastowy

  • some image Karpiowy Podcast

4/11/2015

Nawiedzony Podcast #24 Masters of Horror cz. 2.


Po dziesięciu tygodniach przerwy na łamy Nawiedzonego Podcastu powracają Mistrzowie Horroru. Tym razem za temat do dyskusji dla Mando, Jerry'ego i Szymasa posłużą epizody Taniec umarłych Tobe'a Hoopera, Koszmar w domu wiedźmy Stuarta Gordona oraz Czekolada Micka Garrisa. Zapraszamy do słuchania wszystkich, którzy chcą się dowiedzieć, czy bardziej kręcą nas roztrzęsione trupy, napalony Indianin czy może szczur z ludzką twarzą ;)

Plik mp3 do pobrania (1 godz 25 min 48 sek)








16 komentarzy:

  1. nonono
    Tobe Hooper za texas moze kręcić bele co i itak bedzie MISZCZEM HORRORU! :)
    Jeszcze Toolbo Murderers można obejrzeć do kawki i pączków.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to o tym wspomniałem, że lubię. Po polsku to własnie "Krwawa masakra w Hollywood" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej chłopaki, jestem tu nowy i mimo , że jestem w waszym wieku (no może ciut starszy :)) to dopiero zaczynam przygodę z grozą. Od kilku miesięcy słucham różnych archiwalnych podcastów całej waszej czwórki czyli Mando, Szymasa, Skury i Jerrego. Odwalacie kawał dobrej roboty, a Mando to po prostu tytan pracy i systematyczności - mam jeszcze wiele godzin przyjemności odsłuchiwania Radia SK. Dzięki!
    Szymas, oto moje pytanie:
    Czy jest film (lub książka) z gatunku szeroko pojętej grozy, którego zdecydowałeś się nigdy nie obejrzeć, bo jest zbyt wstrząsający/straszny/odrażający?

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej!
    W niektórych miejscach w sieci mówią, że jeżeli do któregoś tam roku życia nie przeczytałeś LoTR'a czy Wiedźmina, nie obejrzałeś Metropolis czy Gwiezdnych Wojen, nie zagrałeś w Magię i miecz itd. itd., to nie powinieneś istnieć, a co dopiero udzielać się w sieci. Ja jednak uważam, że takie podejście świadczy wyłącznie o ignorancji i pysze osoby wypowiadającej tego typu słowa ;) Na grozę - i każde inne hobby - nigdy nie jest za późno!! Witamy więc wśród swoich =)
    Dzięki za słowa uznania. I za pytanie! W sumie to ciekawy wątek... który albo zajmie mi 30 sekund, albo kilkanaście minut :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy tego filmu czasem nie wydała u nas Carisma? Wydaje mi się, że to właśnie jedno z DVD od Carismy, które mi zaginęło przy pożyczaniu i którego nigdy nie było mi dane obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Carisma chyba nie ale było to jedno z kioskowych wydań za 12 zł. Przy czym to nie było żadne Kingo Grozy czy inne KG Extra. Po prostu w okresie gdy takich rzeczy wychodziło dużo pojawiła się też płytka z tym filmem. Bez żadnego kartonika, bez żadnej gazetki. Nie wiem kto to wydał ale było wydane.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mando tytan pracy... kosztem domu, rodziny, życia i tej normalnej pracy, tej prawdziwej, za którą mu płacą, psie pieniądze ale jedyne jakie mu płacą :-) Taki to tytan :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ok, ja nawet tej płytki dobrze nie obejrzałem, bo zaraz po zakupie komuś ją pożyczyłem i... tyle ją widziałem :P Dopiero po obczajeniu okładki na necie coś zaczęło mi świtać. Skoro tak zachwalacie, to muszę nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co by było jasne, ja nie zachwalam jakoś szalenie mocno. Ot, fajny horrorek. A oryginału nie widziałem więc nawet nie wiem czy lepszy czy gorszy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mando, money doesn't make you rich, attitude does
    https://www.youtube.com/watch?v=pECmw7KIWn0

    no i gratuluję wyrozumiałej żony, bo moja nie zniosłaby 20% takiej pasji ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Melduję, że LoTR'a czytałem, Metropolis i Gwiezdne Wojny obejrzałem :))) Generalnie kocham kino i oglądam sporo filmów. Natomiast książki z gatunku grozy to całkowicie nowe doświadczenie. Oczywiście zacząłem od ....Kinga ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie chwalę! co ty :) Do kawy i pączków. Takie 5 albo 6/10 z tego co pamietam.
    Berberian Sound Studio zachwalam!

    OdpowiedzUsuń
  13. orignalu?! org jest z 78 i jest Tobea, a to ty mówisz o REMEJKU cały czas z 2004? :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Oryginał NIE jest Tobe'a Hoopera.
    http://www.imdb.com/title/tt0078405/fullcredits

    Remake jest Tobe'a Hoopera
    http://www.imdb.com/title/tt0367153/?ref_=nv_sr_1

    OdpowiedzUsuń
  15. A od czego dokładnie? :)
    Btw. Za tydzień prawdopodobnie omówię jedną klasyczną pozycję książkową ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Od zbioru opowiadań Po zachodzie słońca, bo chciałem koniecznie przeczytać N. Zdąrzyłem już się dowiedzieć, by powieści raczej czytać chronologicznie, bo Kingowi zdarza się umieszczać spojlery porzednich książek.

    OdpowiedzUsuń