• some image Radio SK

  • some image Jerry's Tales

  • some image Kombinat Podcastowy

  • some image Karpiowy Podcast

11/01/2014

Nawiedzony Podcast #1 Wstępniak

Łatwo nie było, ale w końcu się udało... Szymas po kilku latach walki z samym sobą i licznymi przeciwnościami losu nagrał (ze złamaną żuchwą) i zmontował (po zarwaniu całej nocy na halloweenowym maratonie horrorów) pierwszy odcinek Nawiedzonego Podcastu!
Nie przedłużając, zapraszam do wysłuchania nawiedzonego wstępniaka! I na kolejne audycje. Co sobotę na nekropolitan.blogspot.com.

Plik mp3 do pobrania (17 min 57 sek)

16 komentarzy:

  1. Przesłuchałem. Niestety od dłuższego czasu prawie nie słucham innych podcastów. Bardzo dobrze się słuchało. Tysiąc razy lepsze to niż moje początki :-) Ale jak doszedłem do momentu "planuje głównie solówki" to od razu pomyślałem "no jak to? Jakie głównie solówki?" :-) Minusem NP będzie to, że będziesz miał mniej czasu na RSK :-) Ale jako, że od kilku miesięcy mocno kibicowałem temu podcastowi to ciesze się, że wreszcie wystartował. Nie nakładasz sobie aż takich ograniczeń jakie ja sobie nałożyłem więc może dasz radę utrzymać 1 odc/tydz. Zazdroszczę tego, że na razie możesz pozwolić sobie na dłuższy plan i dawać zapowiedzi na koniec podcastów. Bardzo miło wspominam ten krótki okres RSK kiedy to robiliśmy. Życzę wytrwałości i wielu dobrych horrorów do omówienia sam obiecuję pojawiać się często na łamach NP i pomagać na inne sposoby.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki! :) Trzymam Cię za słowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mogę się doczekać kolejnego odcinka :D Mój nowy ulubiony podcast!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hura, w końcu! Dziś wieczorem odsłucham, ale już teraz dodaje podcast do subskrybowanych - mniej więcej wiem czego oczekiwać, a i głos jest mi dobrze znany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh, dzięki za zaufanie już od pierwszego odcinka :) Mam nadzieję, że się nie zawiedziesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za zaufanie już na starcie :) Mam nadzieję, że po odsłuchaniu nie cofnąłeś suba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powodzenia i czekam na pierwszy odcinek. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy będzie dostępny na iTunes? Bo niestety nie mogę znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, dzisiaj próbowałem dodać feed'a do iTunes, ale coś mi nie zaskoczyło. Najpierw iT w ogóle nie wykrywało podcastu, a teraz domaga się okładki w rozdzielczości co najmniej 1400 x 1400 pixeli, w formacie JPG/PNG i w standardzie RGB. Wiesz może, co iTunes rozpoznaje jako tę okładkę?

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki :) Nowy podcast pojawi się już jutro o 10:00 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W zajawace podcastu na Radiu SK podajesz adres nekropolitan.blogspot.pl, co jest błędne, w ten sposób na bloga dostać się nie da, koniecznie musi być .com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Własnie on tam chyba nie mówi .pl tylko .de bo najpierw Szymas podawał mi adres z taką domeną. Choć potem kilka razy w opisie i w rozmowie tez powiedział .pl :-) Tak czy inaczej jest to dość niewyraźne w intro i faktycznie może być trochę mylące.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze, dzięki za zwrócenie na to uwagi :) Na blogspocie działają domeny krajowe w stylu:
    http://nekropolitan.blogspot.de/
    http://nekropolitan.blogspot.nl/
    http://nekropolitan.blogspot.se/
    http://nekropolitan.blogspot.it/

    ...dlatego też myślałem, że PL także zadziała. Od następnego tygodnia intro będzie poprawne :)


    @Mandous: Wysyłałem Ci .de, bo gdy byłem w Niemczech i rezerwowałem domenę, to przeglądarka automatycznie zmieniała mi adres z .COM na .DE . I tak też mi się Nekropolitan w historii zapisał.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurka, a ja cały czas słyszę .pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. No bo to jest .pl. Z tego co pisze Szymas tak wynika. Ja po prostu założyłem, że jest .de bo z taką domeną pierwszy raz wszedłem na bloga. A szymas na początku mylił się i u mnie w podcaście, w pierwszym nagraniu tego co poleci dzisiaj też zapraszał na PL. I w pierwszym opisie tego wstępniaka też było PL :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety fakt, że prawie każdy inny europejski kraj ma swoją domenę krajową, trochę mnie zmylił =) Ale intro już jest poprawione i od NP3 powinno być poprawnie z .COM :)

    OdpowiedzUsuń